Allegro
Historia sukcesu naszego Klienta
Case study marki Zooarena na Allegro
W lutym 2021 wykonaliśmy dla Klienta audyt Allegro, w którym wykazaliśmy wszystkie obszary wymagające optymalizacji na koncie i aukcjach. Dodatkowo zaproponowaliśmy wstępny zarys strategii sprzedaży.
Klient bezpośrednio po audycie zdecydował się na nawiązanie bezpośredniej współpracy, w której toku udało się nam wdrożyć wszystkie niezbędne zmiany.
Obecnie konto marki ZooArena jest jednym z liczących się sprzedawców na Allegro w swojej kategorii. Wszystkie te sukcesy pozwalają nam również dalej kontynuować współpracę – również przy dalszemu rozwijaniu sprzedaży na rynkach zagranicznych.
Opinia właściciela marki Zooarena:
“Na podstawie dotychczasowej współpracy mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że firma Marketup jest solidnym i godnym polecenia partnerem, świadczącym swoje usługi w sposób rzetelny i kompleksowy. Pełen profesjonalizm, bogata wiedza, pełne zaangażowanie i elastyczne podejście do Klienta. Cieszę się, że na nich trafiłam 😊”
Anna Cendal
Nasze usługi
Zakładanie kont i wdrożenia
Kompleksowo i od postaw, wprowadzamy przedsiębiorców na rynek allegro.
Szkolenia i audyty
Nasza specjalność? Audyt allegro. Dodatkowo: uczymy, doradzamy, konsultujemy, budujemy strategię.
Optymalizacja sprzedaży
W tym czujemy się mocni! Zwiększanie sprzedaży to nasza specjalność.
Kompleksowa obsługa
To nas wyróżnia. Przejmujemy obsługę nad kontami allegro.
Jak to działa?
Optymalizacja sprzedaży na Allegro
I. Audyt
Audyt istniejącego konta bądź zakładanie nowego. Niezwykle ważny etap procesu optymalizacji sprzedaży. Poznajemy w nim konto użytkownika i najbliższą konkurencje. Opisujemy popełniane błędy, tworzymy zbiory wytycznych i zaleceń. Dzielimy się wiedzą i najlepszymi praktykami.
Więcej o audycie przeczytasz tutaj:
II. 1. Sprint optymalizacyjny
Sprint optymalizacyjny nr 1. Na tym etapie wdrażamy w życie strategię, stworzoną podczas audytu. Wybieramy pierwsze produkty do optymalizacji sprzedaży i zaczynamy całą magię.
III. Dalsze działania
Po sukcesie sprzedażowym sprintu optymalizacyjnego nr 1 – decydujemy o dalszych etapach działania i formie współpracy. Wybieramy kolejne produkty do sprintów.